Čo znamená DOSTUPNOSŤ tovaru

V našom eshope máme pri každom tovare uvedenú jeho "Dostupnosť". Nájdete ju vpravo od fotografie (na PC) alebo dolu pod fotografiou (na mobilnom zariadení).

Je to popis stavu, v akom sa vami vybraný tovar práve nachádza a táto informácia má slúžiť zákazníkovi, aby vedel, či si daný tovar môže objednať, alebo aby orientačne poznal, kedy bude tovar dostupný, ak práve nie je na sklade.

Pri klbkách sa môžete stretnúť s viacerými stavmi:

Poďme si tieto jednotlivé stavy popísať, aby ste im ľahko rozumeli.

  • Na sklade - najlepší stav pre vás, pretože znamená, že tovar je na sklade a hneď aj vidíte, koľko ks je na sklade. V príklade hore vidíte, že je na sklade 20 ks. Toto sú skutočné klbká, ktoré sú v tejto chvíli u nás na sklade. Ale je to naozaj v tejto chvíli, pretože už o minútku ich môže kúpiť iný zákazník a tak sa tento stav môže meniť. Ak si chcete byť istý, že je stav správny, stlačte Ctrl+F5 a váš internetový prehliadač vám zaktualizuje informáciu.
  • Nie je na sklade - ide o bežne dostupný tovar, ktorý sa práve vypredal a je potrebné počkať na nové zásoby. Zásoby objednávame nepretržite a viac si o tom môžete prečítať v článku Ako a kedy dopĺňam sklad.
  • Limitovaná edícia - je to rovnaký stav, ako "Na sklade" s tým rozdielom, že pri tomto tovare je obmedzené množstvo spravidla na tie kusy, ktoré vidíte v eshope. Sú to edície (najčastejšie klbká), ktoré sú vyrobené len v určitom množstve a ďalšia výroba už nepokračuje. Pri takomto tovare netreba dlho váhať a treba si ho obstarať, kým sú klbká na sklade.
  • VÝPREDAJ - rovnaký stav, ako "Na sklade", ale tu ide o tovar, ktorý sa prestal vyrábať a už ho nie je možné obstarať z veľkoskladu a výroby. Ide teda o úplne posledné kusy, ktoré sú na sklade a ktoré sú vám k dispozícii. Zväčša ide o tovar, ktorý už nekúpite ani v iných eshopoch.
  • Predpredaj - úplne nový tovar, ktorý doteraz v eshope nebol a je už dohodnutá dodávka. Vy si takýto tovar môžete kúpiť už v predstihu a my vám ho následne odošleme hneď, ako dorazia balíky z veľkoskladu. Týmto spôsobom si viete zarezervovať tovar pre seba a máte istotu, že vám ho nikto iný "nevyfúkne".
  • Na objednávku - ide o tovar, ktorý bežne nedržíme na sklade, ale vieme vám ho objednať od výrobcov. Tu je vždy nastavený aj minimálny počet kusov, ktoré si musíte objednať, ak by ste taký tovar chceli. Na základe vašej objednávky potom tovar objednáme u výrobcu a dodáme vám ho ihneď, ako dorazí k nám.
  • Čoskoro na sklade - rovnako, ako pri Predpredaji, ide o nový tovar, pri ktorom ale zatiaľ nemáme potvrdený termín dodania a preto ho nie je možné vložiť do Predpredaja. Je to teda tovar, na ktorý sa zatiaľ môžete tešiť a čo je najdôležitejšie, môžete si už teraz pri ňom nastaviť Strážneho psa. Systém vám potom okamžite pošle správu, keď tovar dorazí na náš sklad a vy tak nemusíte neustále sledovať eshop, či už klbká prišli alebo nie.
  • Objednané vo veľkosklade - je to rovnaký stav, ako "Nie je na sklade", ale tento používame v prípade, keď je tovar dlhodobo nedostupný z výroby. Je potrebné, aby ste vedeli, že tovar máme objednaný, ale bohužiaľ ho zatiaľ nevieme získať, pretože sa dlhšie čaká na výrobu. V takomto prípade tovar príde okamžite, ako vyjde z výrobných liniek.
  • Na ceste z veľkoskladu - toto je stav, ktorý pokračuje po predchádzajúcom "Objednané vo veľkoslade". V okamihu, kedy sa takýto tovar dostane do balíkov smerom k nám, meníme stav a vy už viete, že cca do 7 prac. dní bude tovar u nás.

Farebné označenie jednotlivých stavov nie je náhodné. Zelenou som označila tie stavy, pri ktorých sa vám tovar v eshope dá objednať a červenou sú zasa stavy, kedy objednávka nie je možná. To len, aby sa nezabudlo...

Dúfam, že som vám aspoň trošku vyjasnila, čo to dostupnosť tovaru je a čo presne to znamená práve v našom eshope. Ale ak by nebolo niečo zrozumiteľné a jasné, kľudne píšte a volajte. Rada dovysvetlím.