Taký náš bežný deň alebo ako to u nás funguje

Môj štandardný deň začína ... vlastne ani nezačína, pretože objednávky sledujem nepretržite. Ak nie som pri počítači, tak si objednávky postrážim na tablete alebo mobile. Ešte že máme tieto vymoženosti modernej doby. :-)

Takže 0:00-24.00 hod.

Objednávku vám potvrdí systém automaticky. V potvrdení vám prídu aj informácie k úhrade, ak ste si vybrali spôsob úhrady prevodom cez bankový účet. Vybrali ste si doručenie na dobierku alebo ste už zaplatili online? Tak potom tieto informácie pokojne ignorujte.

10.00-12.00 hod.

Kontrola úhrad na bankovom účte, PayPal účte a v kartových spoločnostiach a ich párovanie k objednávkam. Ak by ste zaplatili napr. 2x, hneď vás budem kontaktovať, že ďakujem. :-) Inak, úhrady z banky chodia takmer vždy do 24 hod. Ak teraz zaplatíte, zajtra je to u mňa. Veľká výhoda je, ak máte účet aj vy v Tatra banke alebo Fio banke - vtedy je tu úhrada do pár sekúnd!! Objednávky, ktoré pošlete a zaplatíte do 12.00 hod. vieme vybaviť ešte v ten istý deň. Táto hodina sa môže meniť, napr. má môj kuriér dovolenku a "náhradník" bude chodiť o čosi skôr. O zmene ste vždy informovaní na stránkach eshopu - pri každom produkte a niekedy aj v informačnej lište hore.

11.00-13.00 hod.

Papierovačky, papierovačky a zasa len papierovačky .... objednávky, úhrady, vystavené faktúry, exporty do systémov prepravcov (DPD, Packeta, Sl.Pošta), tlač štítkov na balíky, dodacích listov atď.

12.00-16.00 hod.

Som zahrabaná medzi klbkami (niekedy ma ani manžel nenájde) a balím odušu, aby som všetko stihla kým mi zazvoní kuriér a kým mi nezavrú poštu. Kuriérovi sa veľmi nepáči, keď prestupuje z nohy na nohu pred bránou...a mne keď prestupujem pred zavretou poštou. A keď je toho veľmi veľa, balím už od rána objednávky z predchádzajúceho večera a noci.

Objednávky balím prioritne podľa toho, aký spôsob dopravy ste si zvolili a následne od najskorších po neskoršie. Priorita balenia je: balíky pre kuriéra DPD, balíky pre Sl. poštu, balíky pre Packetu a ako posledné balím balíky na osobne prevzatie.

16.00-20.00 hod. Všetko odoslané a mne konečne klesne tlak. 

Samozrejme okrem tohto ešte veľa píšem, komunikujem, telefonujem a teším sa, že máte záujem o radu alebo len tak pokecať cez chat. V sezóne (od septembra do konca marca) veľmi nestíham telefonovať, pretože mi ešte stále nenarástli ďalšie ruky, ale na mail, SMS alebo chat určite odpoviem. Len mi píšte na Žienku domácu a nie na súkromné kontá. Tie nestíham určite sledovať.

Takto fungujem v "odosielací" deň, čo je pondelok, stredu a štvrtok. V ostatné dni nie je režim takýto pravidelný ale sú to dni, kedy naskladňujem nový tovar, robím účtovníctvo, dane, pripravujem reklamy, nahadzujem nový tovar do eshopu a keď je veľa objednávok, tak tiež balím, aby od nás odišlo naozaj všetko v takých termínoch, ako sme vám sľúbili. 

Dočítali ste až sem a pýtate sa "Načo mi je toto vedieť?" Tak pre toto:

  1. Ak si objednáte tovar s úhradou na bankový účet, bude vám balík poslaný v ten istý deň, ako príde úhrada do 12.00 hod. na náš účet. Keď sa peniažkom bude v banke páčiť a prídu až poobede alebo večer, balík pôjde až na druhý deň.
  2. Ak si objednáte tovar v pondelok, stredu alebo štvrtok s doručením cez kuriéra a objednávku s úhradou stihnete do 12.00 hod., bude balík odoslaný ešte v ten istý deň! Objednávky po 12.00 hod. budú odoslané na ďalší odosielací deň, pretože kuriér tu zvoní medzi 13.30 až 14.30 hod.
  3. Pri dobierke a online platbe si vždy odpočítajte jeden deň. Pravdaže nie z dnes na včera. Toto ešte neviem, vrátiť sa v čase....

A na záver pár príkladov (ja tiež niekedy hneď nechápem):

Najrýchlejšie dodanie - objednáte najneskôr do 12.00 hod., spôsob doručenia Kuriér a zaplatíte online alebo dobierkou u kuriéra. Vtedy bude balík už zajtra u vás!

Doručenie cez Packetu alebo Sl. poštu - dnes objednáte na dobierku alebo s online platbou (do 12.00 hod.) - dnes alebo najneskôr zajtra (platí, že je to vždy pondelok, streda alebo štvrtok) balík zanesiem do Zásielkovne - o 2 dni je balík u vás.

Ak vám príde balík skôr, ako som tu napísala, môže byť, že bola veľmi dobrá konštelácia hviezd a vy máte neuveriteľné šťastie. :-)

V eshope si môžete objednať aj tovar, pri ktorom je uvedená špeciálna dostupnosť a to "Predpredaj" alebo "Na objednávku". Ide o prípady, kedy tovar nie je priamo u nás na sklade a na jeho doručenie budete musieť čakať. Ak sa teda rozhodnete objednať takýto tovar, doručíme vám tovar takto:

Predpredaj - Ide o tovar, ktorý je úplnou novinkou a náš eshop čaká na prvú zásielku, ktorá je už na ceste z výroby. Znamená to, že je potrebné počkať, kým tovar príde a bude naskladnený. Vaša objednávka, ktorá obsahuje čo len jednu takúto položku, bude odoslaná až kompletná t.j. keď bude na sklade aj tento nový tovar, čo by nemalo byť viac ako 10 dní odo dňa objednania.

Na objednávku - V eshope ponúkame aj tovar, ktorý nedržíme na sklade, ale je možné ho objednať u nášho dodávateľa (vo veľkosklade). Tovar vám objednávame vo veľkosklade v najbližšom termíne. Termíny vidíte vždy na stránkach eshopu. Dodanie je potom spravidla do 14 dní od tohto termínu objednania. Vaša zásielka, v ktorej budete mať aj takýto tovar, bude teda odoslaná až kompletná a je potrebné počítať s termínom uvedeným na stránke + 14 dní + cca 2 dni, kým príde tovar k vám domov. Pri tomto tovare je ešte potrebné počítať aj s určitým minimálnym množstvom, ktoré je potrebné objednať. Toto množstvo je rôzne podľa konkrétneho typu tovaru, ale spravidla je to 5 ks.

Ešte ste tu? To je super...... ale ja už musím bežať... baliť, posielať....