Vernostný program

Zľavy pre VERNÝCH ZÁKAZNÍKOV

Radi u nás nakupujete? Potom máme pre vás odmenu. 

V eshope máme zavedený VERNOSTNÝ PROGRAM! 

Žiadne zbieranie bodov, ktoré nikdy nepoužijete!

Žiadny výber z darčekov, z ktorých žiadny nepotrebujete!

Ak nám budete verní, získate automaticky zľavu na každý nákup. Ako to funguje?

  • Všetky vaše nákupy v našom eshope za posledných 24 mesiacov sa vám sčítajú.
  • Pri súčte vašich nákupov za toto obdobie nad 50 € získate pri každom ďalšom nákupe automaticky zľavu, ktorá sa postupne zvyšuje od 3% až do 10%.
  • Čím viac budete nakupovať, tým bude vaša zľava vyššia.
  • Vaša zľava platí na celý neakciový sortiment a navyše aj na vybrané akciové ceny! Vernostné zľavy aktivujeme pri každom tovare, pri ktorom to aspoň trošku dovolia naše nákupné náklady. (Tam, kde ju nemáte aktivovanú, je predajná cena blížiaca sa našej nákupnej cene, alebo je dokonca nižšia napr. pri výpredajoch.)
  • Pri ktorom tovare máte alebo nemáte aktivovanú vernostnú zľavu, vidíte priamo v košíku (vpravo od položky malé "i" v krúžku, po nabehnutí myšou sa robrazí text "Nie je možné uplatniť vernostnú zľavu")
  • Vašu aktuálnu zľavu vidíte po prihlásení vpravo hore vedľa prihlasovacieho mena.
  • Po prihlásení máte automaticky prepočítané všetky ceny v eshope podľa vašej vernostnej zľavy. Nemusíte teda nič "aktivovať" alebo prepínať, zľava sa uplatní a prepočíta ceny automaticky.
  • Pri zlej platobnej disciplíne zákazníka alebo opakovaných odstúpeniach od zmluvy má právo predávajúci upraviť vernostnú zľavu (znížiť) a to max. o 3 percentuálne body. Pod zlou platobnou disciplínou sa myslí neskoré alebo žiadne platenie za vytvorené objednávky. Pod opakovanými odstúpeniami od zmluvy sa myslí 3 a viac za jeden kalendárny rok.

Nezabudnite! Vernostné zľavy sú určené pre registrovaných zákazníkov, preto musíte byť prihlásení pri odosielaní objednávky. Inak by vás systém nevedel identifikovať.

Najčastejšie kladené otázky

  1. Pri minulom nákupe som mala vyššiu zľavu, ako mám teraz, čím to je?
    Systém výšku vernostnej zľavy prepočítava na základe vašich nákupov za posledných 24 mesiacov. Počíta sa vždy posldných 24 mesiacov od tohto okamihu. Napr. 12. októbra 2022 systém sčíta vaše nákupy za obdobie od 12. októbra 2020 do 11. októbra 2022. Na základe tohto súčtu vám vypočíta výšku zľavy na tento nákup. Ak ste nakupovali napr. v septembri 2022 a v septembri 2020 ste urobili veľký nákup, je možné, že vám v septembri 2022 vyšla vyššia zľava na aktuálny nákup, ako vám vyjde v októbri 2022, pretože ten veľký nákup zo septembra 2020 sa vám už do 24-mesačnej lehoty nepočíta.
  2. V košíku nemám na tovare vernostnú zľavu, ako si ju mám zapnúť?
    Vernostná zľava sa vám aktivuje automaticky po prihlásení. Ak ju teda nemáte započítanú, nie ste prihlásená vpravo hore. Niekedy sa stane, že vás počas prezerania stránok odhlási priamo internetový prehliadač a vy o tom nemusíte ani vedieť. Overiť si prihlásenie viete stlačením Ctrl+F5. Týmto spôsobom obnovíte intormácie na obrazovke a budete vidieť, či ste stále prihlásená.
  3. Ako viem, pri ktorom tovare nemám počítanú vernostnú zľavu?
    Zistíte to priamo v košíku - v kroku 1. Nákupný košík. Pri položkách, pri ktorých sa vám nepočíta vernostná zľava, je vpravo malý zlatý krúžok s písmenom "i". Keď sa myšou presuniete na toto "i", zobrazí sa vám správa "Nie je možné uplatniť vernostnú zľavu". Tam, kde túto informáciu nemáte, je automaticky počítaná vernostná zľava.
  4. Ako môžem ovplyvniť výšku vernostnej zľavy?
    Vernostná zľava je počítaná automaticky z vašich predchádzajúcich nákupov za posledných 24 mesiacov. Ako už z názvu zľavy vyplýva, viete ju ovplyvniť len svojimi nákupmi a teda tým, že ste nám verní.
  5. Ako si viem skontrolovať, či skutočne mám vypočítanú moju vernostnú zľavu?
    Jednoduché overenie je tým spôsobom, že si pozriete cenu tovaru, keď nie ste prihlásená, potom sa prihlásite a pozriete si cenu toho istého tovaru. Pri uplatnenej vernostnej zľave budete mať po prihlásení cenu nižšiu o percentá vašej zľavy.