Vrátenie alebo výmena tovaru do 15 dní

V našom e-shope môžete nakupovať rýchlo, jednoducho a úplne bez zbytočných nákladov.

Čo sa mohlo stať?

  1. Omylom sme vám zaslali tovar, ktorý ste si vôbec neobjednali alebo sme poslali inú farbu, veľkosť a pod. Takýto tovar pošlite nepoužívaný a nepoškodený späť a my Vám ho vymeníme za ten správny, poštovné pri druhom odoslaní uhradíme my a vykompenzujeme vám aj poštovné, ktoré zaplatíte vy pri vrátení.
  2. Dostali ste správny tovar podľa vašej objednávky a vy ste po vybalení zistili, že ste objednali niečo, o čo vlastne nemáte záujem, alebo sa vám nepáči farba, materiál, dĺžka a pod. Podľa zákona (č. 102/2014 Z. z.) hovoríme o tzv. odstúpení od zmluvy. Aj v tomto prípade môžete poslať tovar späť a ak ho pošlete cez Packetu, budete mať poštovné zadarmo (platí pre SR a ČR).

Ak sa vám klbká nepáčia, u nás pri vrátení nezaplatíte ani cent!

Ako postupovať pri vrátení tovaru (podľa bodu 2):

  1. Vypíšte Formulár na odstúpenie od zmluvy.
  2. Nepoužívaný, nepoškodený a úplný tovar bezpečne zabaľte a do balíka priložte vyplnený Formulár. Bezpečené zabalenie je také, aby sa klbká nemohli pomotať ani inak poškodiť.
  3. Využite možnosť bezplatného odoslania cez Packetu a nemusíte hľadať adresu, tlačiť štítok ani platiť poštovné. POZOR - toto bezplatné vrátenie platí len pre prípad Odstúpenia od zmluvy, nie pri reklamáciách a inom vrátení tovaru.
  4. Poznačte si náš kód 98823128 a balík môžete odovzdať na ktoromkoľvek výdajnom mieste Packety. Zoznam miest nájdete tu www.packeta.sk/pobocky.
  5. Na výdajnom mieste odovzdáte balík a oznámite kód 98823128. Obsluha balík prevezme, vytlačí štítok a prilepí ho na váš balík.
  6. Obsluha vám následne vydá Potvrdenie o prevzatí zásielky. Ak to neurobí, žiadajte si toto potvrdenie a starostlivo ho uschovajte do doby, kým vám nepotvrdíme, že balík máme.
  7. Balík môžete odoslať aj iným spôsobom, v tom prípade sa riaďte pokynmi vami vybraného prepravcu, ale nezabudnite aj v takom prípade do balíka pribaliť Formulár.
  8. My tovar po doručení skontrolujeme, aby sme si boli istí, že všetko prišlo v poriadku a tiež, že sú klbká úplné (klbko, z ktorého bolo odstrihnuté alebo je rozmotané nie je možné vrátiť).
  9. Vystavíme a pošleme vám mailom doklad, kde budete mať uvedenú sumu, ktorú vám vrátime.
  10. Vraciame celú sumu, ktorú ste za vrátený tovar zaplatili a tiež poštovné, ak ste vrátili kompletný balík. Vrátená suma môže byť znížená len na základe podmienok uvedených v bodoch 5.3 a 5.4 Obchodných podmienok.
  11. Peniaze odošleme najneskôr do 14 dní, ale štandardne to robíme ešte v ten istý deň, ako vám pošleme dobropis. Peniaze vraciame refundáciou (vrátením na platobnú kartu), vrátením peňazí na váš PayPal účet, alebo prevodom na bankový účet a to podľa toho, akým spôsobom ste zaplatili za pôvodnú objednávku. Ak ste platili na dobierku, peniaze vraciame prostredníctvom bankového prevodu.

Ak by ste namiesto vráteného tovaru chceli iný, je potrebné urobiť samostatnú objednávku v eshope. Túto budeme spracúvať štandardným spôsobom, teda tak rýchlo, ako je to len možné.

Detailný popis odstúpenia od zmluvy nájdete v našich Obchodných podmienkach.