


Pošleme vám správu vždy, keď budeme mať v obchodíku niečo nové.
V našom e-shope môžete nakupovať rýchlo, jednoducho a úplne bez zbytočných nákladov.
Čo sa mohlo stať?
- Omylom sme vám zaslali tovar, ktorý ste si vôbec neobjednali alebo sme poslali inú farbu, veľkosť a pod. Takýto tovar pošlite nepoužívaný a nepoškodený späť a my Vám ho vymeníme za ten správny, poštovné pri druhom odoslaní uhradíme my a vykompenzujeme vám aj poštovné, ktoré zaplatíte vy pri vrátení.
- Dostali ste správny tovar podľa vašej objednávky a vy ste po vybalení zistili, že ste objednali niečo, o čo vlastne nemáte záujem, alebo sa vám nepáči farba, materiál, dĺžka a pod. Podľa zákona (č. 102/2014 Z. z.) hovoríme o tzv. odstúpení od zmluvy. Aj v tomto prípade môžete poslať tovar späť a ak ho pošlete cez Packetu, budete mať poštovné zadarmo (platí pre SR a ČR).
Ak sa vám klbká nepáčia, u nás pri vrátení nezaplatíte ani cent!
Ako postupovať pri vrátení tovaru (podľa bodu 2):
- Vypíšte Formulár na odstúpenie od zmluvy.
- Nepoužívaný, nepoškodený a úplný tovar bezpečne zabaľte a do balíka priložte vyplnený Formulár. Bezpečené zabalenie je také, aby sa klbká nemohli pomotať ani inak poškodiť.
- Využite možnosť bezplatného odoslania cez Packetu a nemusíte hľadať adresu, tlačiť štítok ani platiť poštovné.
- Poznačte si náš kód 98823128 a balík môžete odovzdať na ktoromkoľvek výdajnom mieste Packety. Zoznam miest nájdete tu www.packeta.sk/pobocky.
- Na výdajnom mieste odovzdáte balík a oznámite kód 98823128. Obsluha balík prevezme, vytlačí štítok a prilepí ho na váš balík.
- Obsluha vám následne vydá Potvrdenie o prevzatí zásielky. Ak to neurobí, žiadajte si toto potvrdenie a starostlivo ho uschovajte do doby, kým vám nepotvrdíme, že balík máme.
- Balík môžete odoslať aj iným spôsobom, v tom prípade sa riaďte pokynmi vami vybraného prepravcu, ale nezabudnite aj v takom prípade do balíka pribaliť Formulár.
- My tovar po doručení skontrolujeme, aby sme si boli istí, že všetko prišlo v poriadku a tiež, že sú klbká úplné (klbko, z ktorého bolo odstrihnuté alebo je rozmotané nie je možné vrátiť).
- Vystavíme a pošleme vám mailom doklad, kde budete mať uvedenú sumu, ktorú vám vrátime.
- Vraciame celú sumu, ktorú ste za vrátený tovar zaplatili a tiež pôvodné poštovné z objednávky, ak ste vrátili kompletný balík. Nevracia sa len poplatok za dobierku, pretože pri objednávke máte niekoľko možností úhrady bez poplatku.
- Peniaze odošleme najneskôr do 14 dní, ale štandardne to robíme ešte v ten istý deň, ako vám pošleme dobropis.
Ak by ste namiesto vráteného tovaru chceli iný, je potrebné urobiť samostatnú objednávku v eshope. Túto budeme spracúvať štandardným spôsobom, teda tak rýchlo, ako je to len možné.
Detailný popis odstúpenia od zmluvy nájdete v našich Obchodných podmienkach.